تعمیر برد جک پارکینگی چقدر هزینه دارد؟

هر درب اتوماتیک نیاز به محافظت دارد. در های اتوماتیک به طور کلی درب های فلزی سنگین و مقاوم هستند. آن ها سنگین هستند، بنابراین برای بستن و باز کردن به فنر، کابل و سیستم مسیر پیچیده نیاز دارند.

 

خرید جک درب پارکینگ از مراکز معتبر و نمایندگی های سوپرلایف چه اهمیتی دارد؟

همان طور که گفته شد، هزینه تعمیر برد جک پارکینگ بستگی به اندازه و نوع درب بازکن برقی پارکینگ و خدمات شرکت دارد. لذا یکی از موارد بسیار مهمی که در خرید جک درب پارکینگ به آن تاکید زیادی می شود، خرید از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز می باشد. مراکز معتبر و شناخته شده هنگام فروش جک درب پارکینگ برای محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهند.

 به همین دلیل تا حد بسیار زیادی می توان از هزینه های تعمیر قطعات مختلف برد جک برقی را کاهش داد. بعضاً این تعمیرات در بازه زمانی مشخص شده بر روی کارت گارانتی رایگان می باشد. برخی از صاحبان خانه سعی می کنند این کار را به تنهایی انجام دهند و به درب و به خود آسیب می رسانند.



علل تاثیر گذار افزایش یا کاهش قیمت هزینه تعمیر برد جک پارکینگ

از دیگر مواردی که می توانند بر افزایش یا کاهش قیمت و هزینه های تعمیر برد جک برقی پارکینگی نقش داشته باشند، نوع خرابی دستگاه می باشد. با توجه به این که قطعات داخلی مورد استفاده در برد فرمان جک ها بسیار زیاد بوده و هر یک ساختارهای منحصر به فردی دارند، لذا تعمیر آن ها نیز با هم فرق دارد.

 

تعمیر برد جک درب پارکینگ یا تعویض؟

شاید برد جک برقی پارکینگ درب گاراژ فعلی شما به تازگی از بین رفته و غیر قابل اعتماد شده باشد و در حال بررسی این هستید که آیا آن را تعمیر یا تعویض کنید. همه چیز بستگی به میزان خرابی دارد. 
 

ادامه مطلب: تعمیر برد جک پارکینگی چقدر هزینه دارد؟

مطالب پیشنهادی: درب برقی زیر سقفی یا سکشنال

محصولات سوپرلایف: 

چشمی در برقی | برد در برقی |درب برقی |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02184216

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.