6 فاکتور مهم و تاثیرگذار در خرید بهترین در برقی!

بهترین در برقی زمانی معنا پیدا می کند که سیستم متناسبی برای درب ورودی ساختمانتان تهیه کنید. به طوری که بهترین عملکرد را با کمترین میزان مصرف انرژی و هزینه مقرون به صرفه از درب پارکینگ کسب کنید.عرض و طول هر یک از لنگه های در برقی یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب جک مناسب برای درب است. اگر درب شما دارای لنگه های عریض و طویلی است باید از جک برقی با طول شافت بلندتر استفاده کنید. اصطلاحا می گویند باید جک با کورس بلندتر تهیه نمایید. البته عکس این قضیه هم صدق می کند، اگر درب شما ابعاد کوچکی دارد، برای خرید بهترین در برقی لازم است از جک های کوتاه تر استفاده نمایید. برای خواندن ادامه مطلب 6 فاکتور مهم و تاثیرگذار در خرید بهترین در برقی در سایت سوپرلایف با ما همراه باشید.

 

شما می توانید برای سفارش انواع جک پارکینگی و یا مشاوره در این زمینه با شماره زیر در ارتباط باشید:

02184216

 

مطالب دیگر:

درب برقی مناسب هتل و رستوران

درب اتوماتیک در انواع مختلف 

۰ ۰

خرید انواع میکروفون های استودیویی

اولین قدم هنگام خرید، تجزیه و تحلیل دقیق میکروفونی است که به آن نیاز دارید. برای کاربرد های مختلف میکروفون های خاصی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند.

با تطبیق ویژگی های میکروفون با نیازهای تان، می توان گزینه مناسب را انتخاب کرد. پس با بررسی مشخصات ویژه هر میکروفون می توان فهمید که آیا به درد کاری که می خواهید انجام بدهید می خورد یا خیر.

همانطور که گفتیم، همه میکروفون ها ارتعاشات صوتی را از منابع صدایی جذب کرده و آن ها را تبدیل به سیگنال های الکتریکی می کنند. در نهایت، این پری امپ ها هستند که این سیگنال ها را تقویت کرده و این امکان را به ما می دهند تا بتوانیم آن ها را با کیفیتی بسیار خوب ضبط کنیم.

اما همه میکروفون ها شبیه به هم عمل نمی کنند. میکروفون های مختلف دارای کپسول های مختلف هستند، روش ساخت آن ها متفاوت است و به این دلایل، صدای متفاوتی را ارائه می دهند. اما از میان بی شمار میکروفون موجود در بازار، کدام یک برای شما مناسب است؟ در راهنمای خرید میکروفون قصد داریم انواع میکروفون های مشهور که مهندسین صدا سال هاست از آن ها در استودیو های خود استفاده می کنند را برای شما شرح دهیم تا به این ترتیب، بتوانید میکروفون مناسب خود را انتخاب کنید.

منبع: جالب آموز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.