درب برقی مناسب هتل و رستوران

امروزه هتل ها و رستوران ها یکی از اصلی ترین متقاضیان نصب درب برقی می باشند. قابلیت باز شدن درب بدون نیاز به دخالت مستقیم انسان موجب راحتی مشتریان و کنترل نظافت و بهداشت در زمان ورود و خروج افراد از هتل یا رستوران می شود. درب اتوماتیک های مختلفی وجود دارد که می توان در رستوران و هتل به کار گرفت. بطور مثال اگر هتل یا رستوران شما دکوراسیون مدرنی دارد می توانید از بهترین در برقی منحنی شکل استفاده نمایید. قاب این درب ها معمولا با روش های حرارت دهی دارای انحنا به سمت بیرون یا داخل می باشند که می توانند بطور همزمان کارایی و زیبایی را برای شما بهمراه داشته باشند.امروزه برندها و شرکت های متعددی در حوزه تولید در برقی و انواع تجهیزات آن در داخل و خارج از کشور فعالیت می کنند و سوپرلایف به عنوان یک سازنده داخلی تمام تلاش خود را به کار گرفته که همواره محصولات با مواد اولیه مرغوب و هم سطح کیفیت جهانی به بازار عرضه نماید.

 

شما می توانید برای سفارش انواع جک پارکینگی و یا مشاوره در این زمینه با شماره زیر در ارتباط باشید:

02184216

 

مطالب پیشنهادی:

انتخاب جک بازویی مناسب برای درب پارکینگ

چالش های پیش رو در ساخت و استفاده از درب برقی

 

۰ ۰

9 تا از بهترین هتل های تهران (از لوکس تا معمولی)

زمانی که شما سفر میکنید بدون توجه به هدف سفرتان ، محل اقامت میتواند کیفیت سفر شما را تعیین کند. در واقع این شما هستید که خواسته و انتظاراتتان را از یک هتل را تعیین میکنید. هزینه ای که شما برای هتل میپردازید، امکانات و کیفیت خدمات هتل را تعیین میکند. در این مقاله سعی داریم شما را در انتخاب یک هتل خوب راهنمایی کنیم و معیارهای انتخاب هتل خوب را بررسی کنیم.

ویژگی های یک هتل خوب (اینفوگرافی)

معیارهای یک هتل خوب

1- موقعیت مکانی

در انتخاب یک هتل خوب موقعیت مکانی نقش زیادی ایفا میکند. در صورتی که سفر شما توریستی باشد، دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی، رستوران ها، مراکز توریستی و حتی مراکز خرید اهمیت زیادی خواهد داشت. همچنین در سفرهای کاری لازم است تا هتل شما در موقعیتی باشد که به محل کار و جلسات شما نزدیک باشد. بنابراین قبل از رزرو هتل موقعیت مکانی آن را بررسی کنید و براساس نیاز و هدفتان هتل را انتخاب کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.